Werken bij { BG }

Onze doelgroep

Voor alle drie geldt dat ze zich in een veilige (leer)omgeving moeten bevinden, waar fouten gemaakt mogen worden. We vallen zodat we leren lopen, zolang we er maar van leren en de fout maar één keer maken. Door de jaren heen zien we dat de geschiedenis zich blijft herhalen. Wanneer we geen fouten meer durven maken, stopt de groei – en laat dat nou net centraal staan in ons bedrijf.

Onze collega’s

We zijn selectief en beschermen onze cultuur tijdens ons sollicitatieproces.

Al onze collega’s hebben minimaal enthousiasme en passie voor ons vak, maar ook talent voor vakmanschap. Vermenigvuldig die twee met elkaar, en je krijgt kwaliteit.

Onze Klanten

Onze klanten moeten overlap hebben met onze kernwaarden. Ze begrijpen dat kwantiteit niet de oplossing is om wel te gaan leveren. Ze weten dat je met 2 vrouwen niet in 4,5 maand een kind kan maken.

Ze willen specialisten en vertrouwen daar ook op. In plaats van voor te schrijven wat er moet gebeuren, geven ze aan wat ze willen bereiken en waarom.

Afdeling / product

Veel producten begonnen ooit in een schuur of op een zolder, geboren uit passie en liefde. Maar naarmate ze groter worden, komen er mensen bij die diezelfde passie niet delen, en soms worden de gepassioneerden daardoor verdrongen. Bedrijven die blijven innoveren en leren, blijven bestaan. Het mooiste voorbeeld is Nintendo: gestart in 1889 met speelkaarten, door de tijd heen blijven innoveren, en nog steeds relevant.

Innovatie is geen startup-ding!

Onze unieke aanpak

Onze founders draaien actief mee op de werkvloer. Geen salespraatjes, maar echte vakmensen met bewezen ervaring en kennis. Alle regels gelden ook voor hen; een écht transparante, platte organisatie. Overhead? Dat drukken wij niet op het bedrijfsresultaat. Zelfs de founders dragen hun steentje bij en houden hun eigen broek op. Succes delen we met alle collega’s.

Allergieen

We zijn zo plat als een pannenkoek, maar de directeur heeft wel altijd een parkeerplek. Jij daarentegen moet, net als een echte IT-student, door de regen een plekje verderop zoeken.

Kennisdeling

We trainen niet alleen intern, maar ook extern. Kennisdeling staat bij ons centraal, en we doen het samen. We spreken op conferenties, maar bezoeken ze ook. We geven op maat gemaakte trainingen aan de klant, maar leren ook van elkaar.

Transparantie

Bij ons hebben collega’s de keuze voor midlance of vast dienstverband. Transparantie staat voorop, ook als het om salaris gaat. Geen geheimen, geen marktconform jargon, maar eerlijkheid en openheid.

Trainers - Coaches

We leven in een wereld waar coaches andere coaches coachen, die ook weer gecoacht worden. Wij geloven in persoonlijke, op maat gemaakte training. Bedrijven die een competentieplan beloven maar niet verder komen dan een Udemy- of Pluralsight-cursus zijn er genoeg.

We hebben specialisten die op de werkvloer rondlopen en op maat trainingen kunnen verzorgen, juist omdat ze meewerken aan het product. Maar misschien nog belangrijker: ze halen plezier uit het delen van hun kennis.

WhatsApp